fredag, mai 28, 2010

Brettutbursdagskort

Ei venninne var innom med en flott innpakket gave her om dagen. Så fint pakket inn, jeg vil jo ikke åpne den. Nygjerrigheten tok til slutt overhånd. Men som hun sa "du trenger ikke noe annet enn en tom eske som er pent pakket inn så du slipper å ødelegge innpakningen".Så sant, så sant :-)

Og så gjerne et flott kort som følger med:

Brettet ut en gang:









og så kan man brette ut en gang til:












og brettet ut enda en gang:



Jeg fikk ikke hele kortet med på et bilde.....trenger skikkelig vidvinkel objektiv, og det har jeg ikke :-)











Jeg fikk et flott kort av henne ifjor også, det kan du se her i et av mine første innlegg:

2 kommentarer:

  1. Nydelig kort du har fått. Gratulerer :)
    Velkommen til give away hos meg :)
    Trude :)

    SvarSlett
  2. Wow i really like them!!!
    I love this kind of things ...
    ♥ Elena, the spanish one

    SvarSlett