mandag, desember 21, 2009

Bare 3 dager igjen

Nå er det kjempelenge siden jeg har postet et innlegg. Må bare unnskylde det med alt som skal gjøres før jul og bursdag. Julebord, avslutninger, gave handling og pakking og en kveld med gode venninner og godfilm.
Hadde barnebursdag i helgen, som mange andre har for sine før-julsbarn. Det er noen småting igjen som må gjøres. Men storvask og juletrepynting ble unnagjort igår.

Legger til noen bilder av kransen til svigermor. Jeg synes den er kjempevakker. Egentlig burde bildet blitt tatt med litt snø eller frost på for å få den riktige stemningen, men akkurat da jeg skulle ta bilde var det strålende sol til en forandring. Og tatt med mobilen blir kvaliteten slik: Den er mye vakrere i virkeligheten.
Og så har jeg jukset, jeg har åpnet en julegave før julaften. Men det er fordi min kollega ville at jeg skulle. Og da sier jo ikke jeg nei, av ren høflighet......
Gode, deilige hjemmestrikkede, i knæsj rosa!

De er kjempegode å ha på seg. Før var jeg alltid varm på bena, men jeg tror alderen har forandret det. For i vinter har jeg nemlig blitt frossen på bena, jeg???! Merkelig. Har aldri vært det før.....men nå har jeg et par deilig tovede hjemmestrikkede sokker :-)



1 kommentar:

  1. Tusen takk! Hadde nesten glemt bort at jeg spurte... ;)
    Ønsker deg en riktig god jul!

    SvarSlett