tirsdag, oktober 27, 2009

Halloween

Siden det er så mange lyse bilder på denne bloggen min fant jeg ut at nå må jeg vise fram min mørke side, hehe. Nå er det ikke lenge til Halloween og jeg gleder meg som en unge. Det er så gøy å se hvor flinke folk er til å være kreative i sin kostymer. Her er det djevler, vampyrer, frankenstein, slakter, mann utkledd som kvinne (han ble en veldig pen kvinne!), disko dame og noe så uskyldig som en nonne og pippi.
Jeg synes det bildet øverst til høyre er morsomt- en død zombie brud blir bitt av en vampyr og nonnen som kneler og ber for de samtidig.
Man får det ikke mer makaber moro enn man lager selv :-)

Over atlanteren der Halloween er så populært så spår de at kostymer som Michael Jackson, Obama, og åttling mamma'n blir populære iår.

Jeg gleder meg til å se hva folk finner på iår!

1 kommentar:

  1. He he, et knippe morsomme ting;o) Er gøy med halloweenparty, men etter at barna kom, så er det blitt skralere med partylivet..
    Ha en flott kveld.
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett