onsdag, august 05, 2009

Jeanne D'arc Living Magasin

De fleste i interiør-blogg verdenen har nok fått med seg at det siste nummeret av magasinet er kommet. Dette er det første jeg har kjøpt, men langt ifra det siste. For noen nydlige bilder og mye flott inspirasjon. Bare se på dette utebadet:


Litt dårlig bilde fra meg, men da må dere jo bare skaffe dere bladet og se. Det er mange flotte bilder der.


Denne ideen likte jeg godt. Bruke suppeterriner til pynt. Har sett det før, men greit med en påminnelse på alt man kan gjøre med de. Istedet for at de tar opp for mye plass i skapet. Så fort jeg har malt framskapet vårt skal jeg også bruke terrinen min til noe annet enn å servere i.


Jeg likte også godt de samlesidene som viste ulike ting, og hvor man får tak i dem.


Igjen, et flott blad som vil bli bladd mye i :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar